Contact
Heeft u nog vragen of wilt u een afspraak maken?
Wij zijn te tijdens openingstijden telefonisch te bereiken op 0612805237,
Maar u kunt ook een e-mail sturen naar info@beauty-blend.nl
Tijdens een behandeling nemen wij i.v.m. privacy de telefoon niet op,
U kunt wel altijd de voicemail inspreken dan bellen wij u zsm terug!
Heeft u liever dat wij contact met u opnemen?
Vul dan het contactformulier in en wij nemen contact met u op.
* Wij zijn het best en snelst te bereiken via whatsapp.
Openingstijden
Maandag: 08.30 - 12.30
Dinsdag: 08.30 - 12.30
Donderdag: 08.30 - 21.30
Vrijdag: 08.30 - 17.00
* Liever een afspraak buiten openingstijden? Neem dan even persoonlijk contact met ons op en dan bekijken we samen de mogelijkheden.
Algemene voorwaarden
Bij het boeken van een afspraak gaat u automatisch akkoord met onderstaande voorwaarden!
* Een afspraak verplaatsen of afzeggen kan kosteloos indien u uiterlijk 24 uur voorafgaand aan de afspraak dit laat weten.
Gebeurt dit niet, dan wordt er 50% van de geboekte behandeling in rekening gebracht. hiervoor ontvangt u een betaalverzoek.
* Bij een no-show wordt er 50% van de geboekte behandeling in rekening gebracht. Hiervoor ontvangt u een betaalverzoek.
* Bent u iets later? Geen probleem. Houdt er wel rekening mee dat deze tijd wordt ingekort op uw behandeling, waar wel de volledige kosten worden doorberekend.
Bent u meer dan 15 minuten te laat? Dan valt dit onder een no-show en mogen wij de afspraak annuleren en alsnog 50% in rekening brengen. Hiervoor ontvangt u een betaalverzoek.
* Als onze medewerkers bij u aan huis komen, moet er binnen een straal van 250 meter gratis parkeergelegenheid zijn.
Als er alleen een betaalde parkeerzone is worden deze parkeerkosten doorverrekend in het totaalbedrag.
* Een cadeaubon is geldig tot maximaal 1 jaar na uitgifte en is niet inwisselbaar tegen contanten.
* Het in 'bruikleen' nemen van een lipstick bij make-upservices betekend dat het binnen 7 dagen retour moet worden gebracht bij het vestigingsadres.
Gebeurt dit niet binnen de overeengekomen periode dan wordt er €15,00 in rekening gebracht middels een betaalverzoek.
KVK: 69021074
Privacyverklaring
1. Algemeen
De algemene voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Beauty-Blend en een client waarop Beauty-Blend deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.
2. Inspanningen schoonheidssalon
1. De medewerkers van Beauty-Blend zullen de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en in overeenkomstig met de eisen van goed vakmanschap uitvoeren.
2. De client zorgt ervoor dat alle gegevens, die redelijkerwijs van belang kunnen zijn voor een goede uitvoering van de behandeling tijdig aan de medewerker worden verteld.
3. De medewerkers van Beauty-Blend zijn niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de cliënt is uitgegaan van doorde cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige gegevens.
4. De medewerkers van Beauty-Blend zullen de cliënt inlichten over de financiële consequenties van de wijziging van de behandeling.
3. Afspraken
1. De cliënt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk vierentwintig uur voorafgaande aan de afspraak aan Beauty-Blend melden.
2. Indien de cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, mag Beauty-Blend 50% van het honorarium voor de afgesproken behandeling in rekening brengen.
3. Indien de cliënt meer dan vijf minuten later dan de afgesproken tijd in de salon komt mag de medewerker de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele honorarium van de behandeling aan de cliënt door berekenen.
4. Indien de cliënt bij meer dan vijftien minuten later dan de afgesproken tijd in de salon aankomt, mag de medewerker de gehele afspraak annuleren en toch het 50% van het honorarium van de behandeling aan de cliënt door berekenen.
5. Beauty-Blend moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk vierentwintig uur voorafgaande aan de afspraak aan de cliënt melden.
6. Beide partijen hoeven zich niet aan de verplichtingen van artikel 3.1 tot en met 3.6 te houden, indien zij gehinderd worden door overmacht. Overmacht omvat datgene wat de wet en jurisprudentie daarover zegt.
4. Persoonsgegevens & privacy
1. De cliënt voorziet de medewerker vóór de/bij de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan de medewerker aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen.
2. De medewerker neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op en verwerkt deze op een klantenkaart die dan weer worden verwerkt in een klantenbestand.
3. De schoonheidssalon behandelt de vertrouwelijke gegevens van de cliënt volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens.
4. De schoonheidssalon zal gegevens van de cliënt niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de cliënt.
5. Betaling
1. Beauty-Blend vermeld alle prijzen van de behandelingen en de producten zichtbaar in de salon.
2. De gemelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.
3. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt.
4. De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant, pin of overschrijving te voldoen.
5. Alle op deze site getoonde prijzen zijn onder voorbehoud van wijzigen en of fouten.
6. Aansprakelijkheid
1. Beauty-Blend is niet aansprakelijk voor schade van welke aard ook ontstaan doordat de medewerker van Beauty-Blend is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden, vrijetijdsbesteding.
2. Beauty-Blend is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal, of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegebracht naar de salon.
7. Klachten
1. Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet de klacht zo spoedig mogelijk, doch binnen twee weken na ontdekking zowel mondeling als zowel schriftelijk gemeld worden aan de eigenaar van Beauty-Blend.
2. Beauty-Blend moet de klager binnen 5 werkdagen adequaat antwoord geven.
3. Indien een klacht over de behandelingen gegrond is zal Beauty-Blend de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de cliënt aantoonbaar zinloos is geworden en de cliënt dit schriftelijk kenbaar maakt.
4. Indien een klacht over de producten gegrond is zal Beauty-Blend het aankoopbedrag van de producten gedeeltelijk of helemaal vergoeden.
5. Indien Beauty-Blend en de klager niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de wetgever of mediator.
8. Garantie
1. Beauty-Blend geeft de cliënt een week (7 dagen) garantie op de behandeling en producten.
2. Na een behandeling kan de huid een reactie geven. De cliënt wordt hiervan op de hoogte gebracht tijdens de behandeling.
3. Deze garantie vervalt indien:
• De cliënt op de hoogte is gebracht door de medewerker over het resultaat van de behandeling en de tijdsduur van het effect van de behandeling of producten;
• De cliënt andere producten dan door de medewerker geadviseerde producten heeft gebruikt;
• De cliënt de adviezen voor thuisverzorging niet heeft opgevolgd;
• De cliënt het advies om medische hulp te zoeken niet binnen vijf werkdagen heeft opgevolgd;
• De cliënt de producten niet volgens het advies van de medewerker heeft gebruikt;
• De cliënt de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft gebruikt.
9. Geheimhouding
1. De medewerker is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling.
2. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cliënt is verteld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie.
3. De geheimhouding vervalt indien, op de grond van een wettelijke bepaling of een rechtelijke uitspraak van de medewerker verplicht de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.
10. Specialisatie
1. Afhankelijk van uw zorgverzekeraar en de polisvoorwaarden worden een aantal behandelingen door hen geheel of gedeeltelijk vergoed.
2. De cliënt betaalt het gehele honorarium van de behandeling aan de medewerker van Beauty-Blend.
3. De medewerker van Beauty-Blend zorgt voor een factuur met daarop de juiste informatie voor de zorgverzekeraar.
4. De cliënt is zelf verantwoordelijk voor het indienen van de declaratie bij de zorgverzekeraar.
5. De cliënt dient zelf rekening te houden met het eigen risico bedrag van hun zorgverzekeraar.
6. Beauty-Blend is op geen enkele manier verantwoordelijk voor het verder afhandelen van de declaratie aan de zorgverzekeraar.
11. Beschadiging en/of diefstal
1. Beauty-Blend heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien, de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt.
2. Beauty-Blend meldt diefstal altijd bij de politie.
12. Behoorlijk gedrag
1. De cliënt behoort zich in de salon te gedragen volgens algemene aanvaarde normen.
2. Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft de medewerker van Beauty-Blend het recht de cliënt de toegang tot de salon te weigeren zonder verdere opgaaf van redenen.
3. Bij Beauty-Blend wordt gewerkt volgens de hygiëne regels van de HAM code van schoonheidsspecialisten.
4. Er wordt van de cliënt verwacht dat zij zich houden aan de persoonlijke hygiëne regels van de HAM code van schoonheidsspecialisten.
13. Recht
1. Op elke overeenkomst tussen Beauty-Blend en de cliënt is het Nederlandse recht van toepassing.
2. De algemene voorwaarden zijn gepubliceerd op de website van Beauty-Blend.
3. In geval van uitleg van de inhoud en strekking van de algemene voorwaarden, is de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend.
4. Van toepassing is steeds de laatst gepubliceerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst.